Pristatymo sąlygos

Produktai ir produktų kainos

Produktų kainos pateikiamos produktų pristatymuose. Į mūsų produktų kainas įskaičiuotas PVM. PVM paskirstymas nurodytas pirkinių krepšelyje ir užsakymo patvirtinime.

Mokėjimo būdai

Už užsakymą galite sumokėti naudodamiesi internetine bankininkyste. Mokėjimus, gautus į mūsų sąskaitą iki 12 val. darbo dienomis, apdorojame ir užsakymus pervedame apdorojimui tą pačią dieną. Apgailestaujame, kad šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje nėra kitų mokėjimo būdų.

Neapmokėti užsakymai

Pasiliekame teisę atšaukti užsakymą, jei jis nebuvo apmokėtas į mūsų sąskaitą per 5 banko dienas.

Nepastebėtas pristatymas

Gerbiame savo klientų privatumą. Užsakymus visada pakuojame į diskretiškus rudus arba baltus paketus, pašto maišelius arba vokus. Ant siuntinio nebus jokių logotipų ar mūsų parduotuvės pavadinimo užuominų. Jums nereikia siųsti mums žinutės apie tai!

Pristatymo būdai

Pirmenybę teikiame pašto tarnybai, kuri pristato mūsų siuntas. Priklausomai nuo sandėlio situacijos, produktai bus išsiųsti kaip įmanoma greičiau, dažniausiai tą pačią dieną, bet dažniausiai per dvi darbo dienas nuo mokėjimo gavimo. Kai siunta bus pristatyta atsiimti, SMS žinute arba el. paštu gausite pranešimą apie atvykimą. Tuomet gaminius iš karto galėsite atsiimti. Registruotos siuntos pristatomos paprastu paštu į jūsų duris arba pašto dėžutę.

Pristatymo mokesčiai

Pristatymo mokesčiai skiriasi priklausomai nuo pirkinių krepšelio turinio arba kliento pasirinkimo. Pristatymo mokesčius visada galite sekti puslapio dešinėje pusėje esančioje šoninėje juostoje. Jei siuntinys neatsiimamas per nustatytą terminą ir grąžinamas atgal į pristatymo vietą, pakartotinio pristatymo išlaidos iš abonento bus pareikalautos iš anksto.

Pardavimo sritis

Internetinėje parduotuvėje parduodami produktai pristatomi ES teritorijoje.

Atsargų padėtis

Internetinės parduotuvės ir abiejų parduotuvių atsargų padėtis nurodoma atskirai. Atsargų padėtis nuolat atnaujinama, tačiau pasiliekame teisę keisti atsargų padėtį.

Užsakymų telefonu, el. paštu ar parduotuvėje nepriimame. Telefonu, el. paštu ar parduotuvėje pateiktos užklausos nėra privalomi užsakymai. Seeds of Love negarantuoja, kad tokiu būdu užsakytą produktą bus galima įsigyti vėliau. Užklausa taip pat nėra privaloma klientui. Įpareigojančiais užsakymais laikomi tik iš anksto apmokėti užsakymai, pateikti mūsų internetinėje parduotuvėje.

Neapmokėtiems užsakymams produktų nerezervuojame.

Pristatymo laikas

Per mūsų internetinę parduotuvę pateiktus užsakymus siekiame apdoroti ir išsiųsti paprastai tą pačią arba ne vėliau kaip per dvi darbo dienas nuo mokėjimo gavimo. Stengiamės išlaikyti aktyvias atsargas, ypač populiariausių prekių, tačiau jei jūsų užsakytos prekės laikinai nėra sandėlyje, informuosime jus apie tai el. paštu. Jei pageidausite, išsiųsime visą užsakymą, kai tik gausime trūkstamą prekę. Stengsimės pristatyti visus užsakymus. Jei gaminio nėra sandėlyje ilgesnį laiką ir per pagrįstą laiką negalime gauti pakaitinio gaminio, užsakymas gali būti pristatytas dalimis.

Grąžinimo politika

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą elektroninės parduotuvės klientai turi teisę atšaukti savo užsakymą ar jo dalį per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Teisė grąžinti prekes taikoma tik nenaudotoms, parduodamoms prekėms. Atidarius užklijuotą pakuotę, teisė grąžinti prekes netenka galios. Neužplombuotus gaminius galima apžiūrėti taip pat, kaip ir parduotuvėje, t. y. prekes galima apžiūrėti iš visų pusių. Jei gaminys naudojamas taip, kad tampa netinkamas parduoti, teisė grąžinti prarandama.

Nekokybiško gaminio grąžinimas

Dėl visų grąžinimo atvejų visada reikia iš anksto susitarti su prekiautoju. Skundo pateikimo terminas yra 14 dienų nuo produkto atsiėmimo dienos. Geriausias būdas susisiekti su mumis - per svetainėje esančią kontaktinę formą. Paprastai nekokybiškas gaminys keičiamas tik nauju to paties pavadinimo gaminiu. Pardavėjas nekompensuos grąžinimo išlaidų, nebent grąžinimas iš anksto būtų suderintas su pardavėju. Pardavėjas nepriima pašto perlaida atsiųstų prekių grąžinimo.

Pervežimo metu sugadintos arba prarastos siuntos

Deja, nepaisant kruopštaus pakavimo, vežėjui ne visada pavyksta pristatyti siuntas nepažeistas. Todėl atsiimant siuntinį pravartu patikrinti jo būklę ir galimus pažeidimus.
Jei siuntinys buvo pažeistas gabenimo metu, nedelsdami praneškite apie pažeidimą. Taip pat susisiekite su pardavėju ir mes pasirūpinsime, kad būtų pristatytas naujas gaminys.

Jei siuntinys ar laiškas dingo gabenimo metu, rekomenduojame kreiptis į pašto klientų aptarnavimo tarnybą pagal pasirinktą pristatymo būdą.

Susisiekite

Visais su užsakymu susijusiais klausimais kreipkitės į mus toliau nurodytu būdu:

el. paštu info@seedsoflove.fi

Elektroniniu paštu šiuo adresu: el. pašto adresas